Telefonközpontok fejlesztése

Részvénytársaságunk vállalja meglévő analóg és digitális telefonközpontok korszerű, VoIP-alapúra cserélését, új VoIP-alapú telefonhálózatok kiépítését meglévő ethernet hálózaton. Egy korszerű VoIP-alapú telefonközpont az Ön meglévő analóg vagy digitális telefonhálózatához is kapcsolható, így azt nem kell újra cserélni, hanem továbbra is használhatja telefonkészülékeit, mégis élvezheti ennek az új technológiának számos előnyét.

A korszerű VoIP-alapú telefonközpont előnyei a hagyományos berendezésekkel szemben:

  • Alacsonyabb vagy akár ingyenes percdíjak VoIP telefonvonalakon keresztül
    Meglévő vezetékes telefonszámait számhordozással kedvezőbb havi- és percdíjjal rendelkező VoIP telefonvonalakra tudjuk átkérni, így Ön rengeteget spórolhat költségein.
  • Telephelyek között ingyen telefonálhat
    A hívások interneten keresztül ingyenesek a telephelyek között és titkosítva is vannak, hogy illetéktelen személy ne tudja azokat lehallgatni.
  • Ugyanúgy használható, mint a meglévő rendszere
    Az ügyintézőknek nem kell új rendszert megtanulni, ugyanazokat a telefonkészülékeket használhatják.
  • Korlátlan mélységű bejelentkező menürendszer
    Hívóit üdvözölheti bejelentkező menürendszerrel, ahol választhatnak, hogy milyen ügyben keresik cégét, így megkímélheti ügyintézőit a manuális kapcsolgatásoktól, ezáltal több időt tudnak tölteni hasznosabb munkával.
  • Tarifaszámlálás, személyi kódos kitelefonálás, többszintű híváskorlátozás
    Csökkentse telefonköltségeit az ügyintézői hívásainak naplózásával, korlátozásával, továbbá személyi kódos azonosítással külön számla készítésével a magán és céges hívásokról.
  • Fax fogadása e-mailben és egyedi vagy csoportos küldés akár számítógépről
    Csökkenthető a papír költség, mivel a bejövő faxokat e-mailben kapja meg, ezért eldöntheti, melyiket szeretné kinyomtatni.
  • Korlátlan számú hangpostafiók
    Ne hagyja elveszni megrendeléseit, potenciális vásárlóit! A hangposta szolgáltatással akkor is elérik Önt, ha éppen zárva tart.
  • Egyedi vagy csoportos SMS-küldés és -fogadás
    Küldjön emlékeztető vagy státusz SMS-üzeneteket partnereinek és ügyintézőinek.
  • Skype-integráció
    Ingyen hívhatja cégét több millió Skype-felhasználó, és Ön is kezdeményezhet hívásokat.
  • Webes adminisztrációs felület
    Egy egyszerű webes felületen figyelemmel kísérheti a hívásokat és bármely módosítást el tud végezni.
  • Statisztika
    A rendszer több szempont szerint képes statisztikai grafikonokat megjeleníteni a hívásokról.
  • Call Center funkciók
    Call center üzemeltetése már nem csak a nagyobb cégek kiváltsága, bármilyen egyedi igény megvalósítható a rendszerrel.